Il pedaggio della dipendenza sulla salute di coloro che soffrono

Dipendenza (dalla sostanza o abuso di droga) è un problema prevalente e interessano oggi, che colpisce migliaia di individui e le loro famiglie.

Una grande percentuale di coloro che lottano con la dipendenza hanno co-accadendo condizioni di salute mentale-che si tratti di ansia, depressione, ecc.

La sostanza-sia che si tratti di droghe o alcool-è spesso usato come un modo per l’individuo di auto-medicare. Nel corso del tempo, questo può creare un circolo vizioso di abuso-compromettere la mente e il corpo.

Il ruolo di nutrizione precedentemente è stata una parte trascurata della salute mentale, della dipendenza e del campo di recupero.

Il pedaggio della dipendenza sulla salute di coloro che soffrono

Tuttavia, sempre più ricerca dimostra ora il significato gioca nel processo di recupero-che è in ultima analisi, ciò che vogliamo per coloro che soffrono e dei loro cari.

La dipendenza prende un tributo incredibile sui nostri corpi-i processi corporei multipli e gli organi sono influenzati dalla dipendenza. Il fegato, per esempio, è molto compromessa, come è la digestione (funzionamento GI), e l’assorbimento generale di nutrienti.

Tutti che ostacolano ulteriormente sulla salute mentale che può probabilmente essere edizioni preesistenti, per cominciare di quelle soffrire. Questo perché l’alimentazione svolge un ruolo fondamentale nel funzionamento del cervello, come la regolazione emotiva e l’umore.

Uso della sostanza (sia che si tratti di droghe o alcool) si traduce in una perdita di vitamine e minerali essenziali, antiossidanti, così come gli aminoacidi, e gli acidi grassi. Questo è indicato come carenze nutrizionali.

Carenze nutrizionali sono molto evidenti in coloro che attualmente soffrono del circolo vizioso di dipendenza-così come quelli che sono in fase di recupero.

Questo perché ci vuole il tempo del corpo per riparare e guarire a seguito del danno di sostanza prolungata e uso di droga. Imparare a conoscere il ruolo influente nutrizione ha in dipendenza e di recupero può essere molto utile a coloro che sono colpiti da questo problema molto grave e prevalente.

La scienza del ruolo nutrizionale nel recupero

Nutrendo adeguatamente i nostri corpi durante il recupero possiamo aiutare a ripristinare i processi e il funzionamento del corpo. Inoltre, più nutriamo i nostri corpi, meglio ci sentiamo non solo fisicamente-ma mentalmente-che è una componente significativa del recupero.

La ricerca suggerisce che consumare tutto, alimenti densi di nutrienti-fornire energia sostenibile per il corpo e la mente ha un impatto positivo nel processo di dipendenza e di recupero.

In generale, una dieta equilibrata costituito da un mezzo piatto con una varietà di verdure colorate, un quarto di proteine di buona qualità, e il resto cereali integrali, legumi, verdure e amido è raccomandato.

Inoltre, il carico di antiossidanti (come bacche e grassi sani) e un sacco di pura, acqua filtrata è anche suggerito per aiutare a riparare il corpo.

L’importanza della nutrizione sta diventando un tema così caldo-perché ciò che alimentano i nostri corpi con le questioni-non solo come osservato per la nostra salute fisica-ma la nostra salute emotiva e mentale.

Questo è indicativo del corpo e della mente interrelazione che è la pietra miliare della salute ottimale.

L’importanza della salute degli acidi grassi è anche essenziale per il nostro benessere. Grassi sani come l’avocado o olio di cocco, per esempio, aiutare a ripristinare il nostro corpo così come nel fare prostaglandine e endocannabis-che sono compromessi da uso di sostanze.

Prodotti proteici grassi orientati (acido grasso omega-6) e (acido gamma-linoleico, GLA)-sono anche importanti in quanto si convertono a DLGA con i cofattori necessari di B3, B6, zinco, vitamina C, magnesio, per produrre PGE o prostaglandina l’acido grasso per il buon umore (deficit può provocare depressione).

Endocannaboids inoltre sono basati grassi neurotrasmettitori necessari per il rilassamento, la memoria e ridurre la nausea.

DiGestione e problemi di malassorbimento sono anche prevalenti in coloro che stanno superando la dipendenza-in quanto vi è un danno al GI e fegato/processo di disintossicazione.

Questo è ulteriormente influenzato da carenze nutrizionali. Quindi, se l’individuo non è ottenere e assorbendo le sostanze nutritive necessarie per il loro corpo a funzionare correttamente, la digestione sarà ulteriormente compromessa.

La digestione adeguata è inoltre importante in termini di disintossicazione (liberarsi delle tossine del corpo), che è necessaria da mantenere il corpo e la mente sani-particolarmente dopo uso prolungato della droga/sostanza. Così, è importante selezionare gli alimenti che aiutano nella digestione e nella disintossicazione sane.

Questo significa selezionare cibi ricchi di vitamine, antiossidanti e fibre. Il buon GI o la salute dell’intestino contribuisce a promuovere la salute fisica ed emotiva positiva. Infatti, fino al 90% della nostra serotonina (neurotrasmettitore Feel-Good) si trova nel nostro Gut/GI.

Di conseguenza, è importante consumare gli alimenti sostanza-ricchi che aiutano nella digestione e nella disintossicazione sane. Alimenti ricchi di nutrienti anche contribuire a garantire i nostri neurotrasmettitori stanno lavorando in modo ottimale che ha un impatto diretto su come ci sentiamo.

388 thoughts on “Il pedaggio della dipendenza sulla salute di coloro che soffrono

  1. torrent

    Happiness for me was discovering that I can send flat rate boxes via USPS from my home at no extra charge. Once you create an account with USPS, you can order the boxes delivered to your home at no charge and then when you want to send a package, you just go online and set up the day you want the package picked up and your postal carrier picks it up when they make their regular delivery. You print the label on regular paper or on label stock and you even get e-mail updates on the progress of your package. USPS markets this as Click-N-Ship. Lorraine Freddy Hall

  2. octavioguerrero

    Whats Happening i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively useful and it has aided me out loads. I hope to give a contribution & help other users like its helped me. Good job.

  3. modern houses

    I will right away clutch your rss feed as I can not find your email subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you ave any? Kindly permit me recognize in order that I may subscribe. Thanks.

  4. Tattoo Shops

    You ave made some really good points there. I checked on the net for more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

  5. online

    Utterly indited subject material, appreciate it for entropy. The earth was made round so we would not see too far down the road. by Karen Blixen.

  6. bokep indo

    This is a great article in many ways. I can at express how impressed I am with your content. I appreciate your viewpoints and how you make it all so interesting.

  7. quantum slam

    This is very interesting, You are a very skilled blogger. I ave joined your rss feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I ave shared your site in my social networks!

  8. mansion88

    It is in reality a great and helpful piece of info. I am happy that you just shared this helpful information with us. Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.

  9. Tattoo Shops

    I think other web site proprietors should take this website as an model, very clean and magnificent user genial style and design, as well as the content. You are an expert in this topic!

  10. bat soc

    This very blog is obviously cool as well as factual. I have picked up helluva helpful advices out of this blog. I ad love to visit it again and again. Thanks!

  11. Scottish Terriers

    Sorry for the huge review, but I am really loving the new Zune, and hope this, as well as the excellent reviews some other people have written, will help you decide if it as the right choice for you.

  12. explore

    If you are ready to watch comic videos on the internet then I suggest you to go to see this web site, it consists of really therefore comical not only videos but also additional material.

  13. Tempobet

    This is really interesting, You are a very skilled blogger. I ave joined your rss feed and look forward to seeking more of your excellent post. Also, I ave shared your web site in my social networks!

  14. Bdsm games 37

    Sexual role-playing tournament, an filthy brand of role-playing game. Voluptuous jeopardize is played by prostitutes in Kiev on the roles of a bodily delusion or event. bdsm games

  15. sen voi duc

    Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your web site is fantastic, as well as the content!

  16. san wells review

    Thanks for any other fantastic post. Where else may just anybody get that type of info in such a perfect method of writing? I have a presentation next week, and I am at the look for such information.

  17. vasilkovskaya 39

    You want to gross unabridged news on prostitutes and their prices in Kiev))) Not absolutely the Vasylkivska metro station, regard prostitutes, whores, whores and whores. Be uncovered upon whores connected the metro station over the capaciousness of sexual coitus in a motor channel, sauna, golden handshake cause to retire using coition ads.

  18. check out

    You could certainly see your expertise in the work you write. The world hopes for more passionate writers like you who aren at afraid to mention how they believe. All the time follow your heart.

  19. moving company

    This is very interesting, You are a very skilled blogger. I ave joined your rss feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I have shared your web site in my social networks!

  20. Jeka 46

    THE BEST !!! THE MOST FLIRTATIOUS !!! Independent. And by a hair’s breadth musical … Il pedaggio della dipendenza sulla salute di coloro che soffrono – Premio letterario nazionale

  21. Video prostitutki 39

    Ежели Вы посмотрели порно и желаете в реальности рисковать проститутку Киева, Украина, то вам на главную страницу нашего сайта. Вас ждут лучшие проститутки! Il pedaggio della dipendenza sulla salute di coloro che soffrono – Premio letterario nazionale

  22. xe howo

    The Silent Shard This may most likely be really beneficial for many of your respective employment I decide to you should not only with my blogging site but

  23. prostitutka 18+ 13

    To analyze the statistics of the site on prostitutes, I make attractive looking at the statistics. A good option also in behalf of beginners. The behavior on the situate at one’s desire divulge the demand representing sexual services in the city of Kiev. Il pedaggio della dipendenza sulla salute di coloro che soffrono – Premio letterario nazionale

  24. watch videos online

    Usually I don at learn article on blogs, however I would like to say that this write-up very pressured me to take a look at and do it! Your writing taste has been amazed me. Thanks, quite great post.

  25. Kiev sexkiev

    The earliest position in Google search for prostitutes in Kiev. This is us. And we know how to advertise. Il pedaggio della dipendenza sulla salute di coloro che soffrono – Premio letterario nazionale

  26. click here

    whoah this blog is great i love reading your posts. Keep up the good work! You know, many people are looking around for this information, you can help them greatly.

  27. testo max

    Wow, awesome blog structure! How long have you ever been blogging for? you make blogging glance easy. The whole look of your web site is fantastic, as well as the content material!

  28. explore

    Spot on with this write-up, I truly believe this website requirements a lot much more consideration. I all probably be once more to read much much more, thanks for that info.

  29. click here

    This unique blog is really educating and factual. I have found a bunch of helpful advices out of this source. I ad love to come back again and again. Thanks a bunch!

  30. AfricaCasinos

    I think other web site proprietors should take this web site as an model, very clean and wonderful user friendly style and design, let alone the content. You are an expert in this topic!

  31. HACK FACEBOOK

    I will immediately snatch your rss feed as I can not to find your e-mail subscription link or newsletter service. Do you ave any? Please allow me recognize in order that I could subscribe. Thanks.

  32. this site

    Nice post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon everyday. It will always be useful to read content from other authors and practice something from their websites.

  33. tree removal

    Normally I do not read article on blogs, however I wish to say that this write-up very forced me to check out and do it! Your writing style has been amazed me. Thanks, quite nice article.

  34. may phun son

    Thanks for another wonderful article. Where else could anyone get that type of information in such a perfect way of writing? I ave a presentation next week, and I am on the look for such information.

  35. see

    I will right away seize your rss as I can at find your email subscription hyperlink or newsletter service. Do you ave any? Please let me realize in order that I could subscribe. Thanks.

  36. click here

    Normally I do not learn post on blogs, however I wish to say that this write-up very pressured me to take a look at and do it! Your writing style has been surprised me. Thanks, very great article.

  37. testogen reviews

    Nice weblog here! Additionally your site loads up very fast! What host are you using? Can I am getting your affiliate link for your host? I wish my site loaded up as fast as yours lol

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *